Doradztwo
Umów się na spotkanie z naszym doradcą. Eksperci m.in. z marketingu, prawa czy finansów czekają na Twoje pytania.

Od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie.

Jest ekspertem w dziedzinie prawnej strony finansowania startupów oraz funduszy inwestycyjnych. Przed założeniem Kancelarii, doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych, w renomowanych polskich kancelariach prawnych oraz w Komisji Nadzoru Finansowego. W trakcie swojej praktyki zawodowej uczestniczył w kilkuset transakcjach kapitałowych związanych z finansowaniem podmiotów gospodarczych w tym startupów (zarówno po stronie founderów, jak i inwestorów), emisją i obrotem instrumentów finansowych oraz w tworzeniem i obsługą funduszy inwestycyjnych. Wśród klientów prowadzonej przez niego Kancelarii wymienić można m.in.: Perfumesco, James Button, Fitatu, Kontomierz, Sandmade, Kinetise, 10Clouds, Sporticos, Banfi, Kontakt.io, Explain Everything, Ladytime (Lavito), Blast Lab, Let’s Deiver, Speedup Group, Ferber VC, Hargamma Ventures czy Audioteka S.A., Tylko, Evermotion, Whites.

Człowiek od „marketingu i kawy”. Praktyk. Prezes Zarządu agencji Brandish oraz właściciel sieci kawiarni Mitte- chleb i kawa. Wykładowca z zakresu marketingu i PRu w Katedrze Zarządzania w Sporcie przy gdańskiej AWFiS. Wiedzę z zagadnień „zarządzania marką” wyniósł ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Realizował projekty dla Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012™ w Gdańsku; Grant’s Whisky, Jim Beam, Grupa LOTOS S.A. i wielu innych. Marcin buduje silne marki (w tym marki pracodawcy), które osiągają przewagę konkurencyjną. Bazuje przy tym na własnych doświadczeniach biznesowych, zawsze mierzy efekty swojej pracy a jego pasja to stałe poszukiwanie inspiracji i dzielenie się wiedzą.

Specjalista marketingu internetowego, pasjonat mediów społecznościowych oraz możliwości tworzenia biznesu w sieci. Od ponad 5 lat współpracujący z wieloma polskimi oraz światowymi markami budując ich wizerunek oraz doradzając w kwestii podejmowanych działań marketingowych. Analityk internetowy, skupiający się na efektywnym wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Ze szczególnym zainteresowaniem śledzi trendy zachodzące w sektorze MŚP oraz branży e-commerce.

Przedsiębiorca, entuzjasta sztuki innowacji, Chief Innovation Officer w Black Pearls VC. Swoją karierę zawodową związał z branżą ICT, project managementem oraz startupami. Od 2008 roku kierował realizacją ponad 50 projektów, w tym kilku o wartości powyżej 1 mln PLN. W Black Pearls VC odpowiedzialny za kierowanie Biurem Projektów funduszu, współpracę ze startuprami i realizację programów akceleracyjnych dedykowanych dla projektów z sektora kosmicznego – Space3ac i POSITION. Twórca autorskiej metody prowadzenia burzy mózgów i generowania nowych pomysłów. Aktywnie zaangażowany w rozwój trójmiejskiego ekosystemu startupowego.

Od lat związany z polską sceną internetową, współtworzył sukces rynkowy Wirtualnej Polski jako menadżer do spraw komunikacji koordynujący prace kreatywne, kampanie reklamowe i architekturę media-planów. Prace jego zespołu były wielokrotnie wyróżniane i nagradzane na takich konkursach jak: Effie, Golden Arrow, Media Trendy, Webstar Creative. W latach 2013 – 2016 w TestMeToo.com odpowiedzialny za strategię, business development i prowadzenie spójnych działań komunikacyjnych. Aktualnie Chief Operations Officer w powołanym przez Natalię Hatalską infuture hatalska foresight institute, odpowiedzialny za strategię oraz business development.

Przez ponad 10 lat zawodowo związany z projektowaniem graficznym. Najpierw jako freelancer, a później jako współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji brandingowej ENGRAM. Współpracował ze znanymi markami, takimi jak Dr Oetker, czy Amnesty International, instytucjami kultury jak Opera Narodowa, a także dziesiątkami mniejszych i większych firm oraz organizacji.
Prowadzi bloga poprzez którego pomaga tysiącom ludzi w kreatywnej pracy. Jest prelegentem na najważniejszych branżowych konferencjach. Ma duże doświadczenie w tworzeniu treści, ich promowaniu i budowaniu osobistej marki przez media społecznościowe.

Z doświadczenia wie jak ważne jest odpowiednie zaplanowanie funkcjonowania każdego podmiotu w sferze prawno-podatkowej. Nawet wybór odpowiedniej formy opodatkowania stanowi najprostszą metodę optymalizacji – zna ich więcej. Jej misją jest zapewnienie młodym przedsiębiorstwom dostępu do fachowej wiedzy podatkowej. Waga odpowiedniego planowania podatkowego jest bardzo wysoka. Jej celem jest, aby każda osoba rozpoczynająca działalność w jakiejkolwiek formie miała możliwość konsultacji ze specjalistą w tej dziedzinie.

Z wykształcenia Psycholog społeczny. Od początku drogi zawodowej związany z marketingiem – specjalista w dziedzinie tworzenia wizerunku firmy i strategii komunikacji marki.
W pracy z klientem zajmuje się głównie morfologią marki i tworzeniem wyróżniającego ją kodu genetycznego. Dzięki wysokiej wrażliwości oraz rozwiniętej empatii poznawczej, dysponuje umiejętnością holistycznego i nieszablonowego spojrzenia na komunikację, zarówno wizualną, jak i werbalną.
Jako doradca podpowiada startupom jak zrealizować pomysł i stworzyć silną markę. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej. Współwłaściciel agencji reklamowej Studio 102.
Prywatnie naiwny marzyciel, zafascynowany kulturą popularną, sztuką nowoczesną, użytecznością przedmiotów i nowymi technologiami.

Prawnik z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Od wielu lat pomaga i doradza przedsiębiorcom i twórcom chronić ich dorobek intelektualny. Obecnie na stałe współpracuje z jedną z największych w Polsce firm budowlanych, doradzając m.in. przy negocjacji kontraktów i w działalności operacyjnej, oraz prowadząc spory sądowe i arbitrażowe.

Z wykształcenia inżynier, posiada bogate doświadczenie biznesowe ugruntowane w praktyce (ponad 27 lat). Z dużym zaangażowaniem rozwiązuje trudne zadania związane z zarządzaniem działalnością i spółką. Pomaga zmieniać firmy w oparciu o obiektywne metody oceny procesów i wpływanie na ich jakość. Doświadczenie Krzysztofa Chomicza nabyte w trakcie pracy zawodowej pozwala na łatwe nawiązywanie kontaktów oraz na przekazywanie nabytej wiedzy i doświadczenia w sposób rzeczowy, a zarazem łatwo przyswajalny dla klienta. Posiadane referencje zaświadczają o skuteczności działań zmierzających do usprawnienia systemu zarządzania firmą poprzez tańsze, szybsze i bardziej efektywne działania.

Współzałożyciel firmy Quest Trip i inicjatywy podróżniczej Rakizimują.pl. Od siedmiu lat w ruchu, zmienia miejsca zamieszkania i poznaje lokalne kultury Azji. Przez ponad 5 lat pracował i mieszkał za granicą (branża IT/Sprzedaż), w tym dwa lata w Azji. Odwiedził ponad 30 krajów świata. Brał udział w wielu negocjacjach biznesowych za granicą na poziomie CEO i ministerialnym. Miłośnik gór, zwłaszcza Bieszczad, ostatnio wydał swoją pierwszą książkę „Spotkania w Azji”.

Szkolimy i wdrażamy metodyki zwinne (AGILE) – KANBAN, SCRUM. Diagnozujemy miejsca do usprawnień, a następnie razem z Klientem wdrażamy narzędzia, które będą realizowały jego cele biznesowe. Doradzamy i pomagamy w aspekcie jak stać się zwinną organizacją, z dojrzałymi, samoorganizującymi się zespołami. Wierzymy, ze co dwie głowy to nie jedna, dlatego na każdym spotkaniu/warsztacie macie do dyspozycji 2 trenerów! Dzięki naszej otwartości i doświadczeniu nie ma takiej kwestii której byśmy nie zaradzili.

Od 2015 roku jestem wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Gdańsku pod numerem GD/GD/2721. Jako radca prawny udzielam profesjonalnego wsparcia w sprawach wymagających konsultacji ze specjalistą w dziedzinie prawa. Porad prawnych udzielam zarówno w sprawach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, jak również w kwestiach dotyczących życia prywatnego. Przyglądam się problemom i dobieram najbardziej optymalne rozwiązania prawne. Do każdej ze spraw, której prowadzenia się podejmuję przykładam się z należytą dokładnością, starannością i wnikliwością. Jednocześnie staram się, aby współpraca z Kancelarią opierała się na przejrzystych zasadach, wzajemnym zaufaniu i przebiegała w przyjemnej atmosferze. Wychodzę z założenia, że rolą radcy prawnego nie jest wyłącznie doraźna pomoc dla Klienta. Staram się zwracać uwagę nie tylko na zgodność z prawem zamierzonych działań klientów, którymi się opiekuję, ale także na konsekwencje, jakimi mogą skutkować określone działania lub zaniechania. Podstawowym narzędziem pozwalającym uniknąć wielu zagrożeń jest podnoszenie świadomości prawnej. Dlatego też oferuję szereg szkoleń z zakresu różnych zagadnień prawnych.

HR-owiec z wieloletnim doświadczeniem, propagatorka dobrych praktyk, doświadczony Manager i strateg polityki personalnej, specjalizującej się w rekrutacjach oraz employer brandingu. Laureatka nagrody TOP HR MANAGER w 2016 roku, właścicielka agencji rekrutacyjnej bingo HR, której głównym celem jest znalezienie idealnego miejsca pracy dla kandydatów. Współtwórczyni spotkań trójmiejskiej branży HR-owej pod brandem share HR. Swoją wiedzą dzieli się na blogu pracownia HR.

Doradca z zamiłowaniem do budowania i wdrażania strategii organizacji. W swojej pracy stawia na wysoką jakość usług, która przekłada się na realne efekty biznesowe Klienta. Posiada doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju przedsiębiorstw, analizach rynku i konkurencji, zarządzaniu projektami oraz procesami. W tym zakresie zrealizował ponad 60 projektów dla dużych przedsiębiorstw, MŚP oraz startupów, w następujących branżach: energetyka (energia elektryczna, gaz, ropa naftowa), przemysł stoczniowy, przemysł wydobywczy, edukacja, sport, nowe technologie, zdrowie i uroda.

PR-owiec z pasji i powołania. Buduje relacje z mediami i otoczeniem swoich klientów od 2003 roku, zajmując się public relations. Od 2008 r. prowadzi agencję enterPR, a także szkoli z zakresu PR, budowania wizerunku i kontaktów z mediami. Na swoim koncie ma działania public relations dla firm z niemal wszystkich branż, a także instytucji kulturalnych, organizacji pozarządowych. Pracowała też jako rzecznik prasowy i specjalista ds. public ralations gdańskich instytucji kulturalnych oraz przy festiwalach ogólnopolskich i międzynarodowych. Założycielka Towarzystwa Biznesowego Trójmiejskiego.
Ilość godzin | Cena netto |
---|---|
1h | 150zł |